Forum Pegawai Pendidikan Pengajian Tinggi

Forum Pensyarah Politeknik dan Kolej Komuniti

Shopmotion


Navigation

Affiliates

free forum
 

    gaji 3 bulan ker baru dapat ?

    Share

    myobsd

    Posts : 2
    Join date : 2011-04-11

    gaji 3 bulan ker baru dapat ?

    Post  myobsd on Mon Apr 11, 2011 12:51 pm

    assalamualaikum... alhamdulillah, saya baru dapt tahu berjaya temuduga DH41 ni. Nak tanya dari segi gaji, kejer 3 bulan dulu baru dapat gaji or macamna ek ? Harap ade yang membantu.

    nurulain

    Posts : 2
    Join date : 2011-04-12

    Re: gaji 3 bulan ker baru dapat ?

    Post  nurulain on Tue Apr 12, 2011 12:48 pm

    bergantung pd PT lah...x sampai 3 bulan pun...mcm sy sebualan stgh je xde gaji..

    bunn

    Posts : 19
    Join date : 2010-09-24

    Re: gaji 3 bulan ker baru dapat ?

    Post  bunn on Thu Apr 14, 2011 11:07 am

    klau admin wat cpt dpt cpt la gaji...
    sll mmg 3 bln n klau admin pandai dia akan wat baucer n dpt la awal. sll yg dpt awal tu admin wat baucer, masuk bln ke 3 dah xwat coz terus masuk dr anm...

    hisyam5789

    Posts : 25
    Join date : 2011-03-17

    Re: gaji 3 bulan ker baru dapat ?

    Post  hisyam5789 on Thu Apr 14, 2011 12:43 pm

    kene bincang jugak ngan unit keewangan..mcm saya masuk mac dia cakap insyaaalah mei dapat..jd dalam 2 bulan jer..sbb masa lapor diri jer stnby siap2 potocopy bank,ic dan apa ntah..submit benda tu dulu supaya gaji boleh diuruskan dulu..

    myobsd

    Posts : 2
    Join date : 2011-04-11

    terimakasih

    Post  myobsd on Tue Apr 26, 2011 1:23 pm

    terima kasih diatas maklumat berguna saudara/i sekalian. moga2 dapat saya manfaatkan. tq

    hisyam5789

    Posts : 25
    Join date : 2011-03-17

    Re: gaji 3 bulan ker baru dapat ?

    Post  hisyam5789 on Wed Apr 27, 2011 4:46 pm

    x da masalah...selalu ler singgah forum ni..hahaha..dahdapat gaji maklumkan ler kat sini boleh pekene teh tarik..hehehe

    NQFA

    Posts : 59
    Join date : 2011-02-10

    Re: gaji 3 bulan ker baru dapat ?

    Post  NQFA on Wed Jun 22, 2011 11:53 am

    bunn wrote:klau admin wat cpt dpt cpt la gaji...
    sll mmg 3 bln n klau admin pandai dia akan wat baucer n dpt la awal. sll yg dpt awal tu admin wat baucer, masuk bln ke 3 dah xwat coz terus masuk dr anm...

    baucer tu mcm mne?

    Sponsored content

    Re: gaji 3 bulan ker baru dapat ?

    Post  Sponsored content Today at 1:01 pm


      Current date/time is Tue Jan 24, 2017 1:01 pm