Forum Pegawai Pendidikan Pengajian Tinggi

Forum Pensyarah Politeknik dan Kolej Komuniti

Shopmotion


Navigation

Affiliates

free forum
 

    Pakar Tahan Lama - Jantan Gel

    Share

    untuklelakidotnet

    Posts : 1550
    Join date : 2014-04-07

    Pakar Tahan Lama - Jantan Gel

    Post  untuklelakidotnet on Fri Mar 20, 2015 5:48 pm




    MEMBANTU ANDA MENIKMATI KEPUASAN DENGAN LEBIH LAMA

    Tak Sampai 5 Minit?
    Mengalami Pancutan Pramatang?
    Rutin Seks Terganggu?
    Pancutan Pramatang?


    JANTAN GEL


    Seringkali kita mendengar permasalahan dalam institusi perkahwinan. Antara sebabnya bila ada masalah di ranjang. Selalunya ramai lelaki yang mengalami masalah pancutan pra matang dan cepat berasa geli setiap kali bersetubuhan dengan pasangan. Yang lelaki pun rasa tidak puas apatah lagi pasangannya.
    Ramai yang sanggup menghabiskan beratus malah beribu ringgit untuk memperbaiki masalah ini. Berjumpa dengan doktor pakar ataupun bomoh kampung semuanya masih juga tidak berkesan. Kalau jadi pun hanya seminggu dua saja.
    Kenapa perlu menghabiskan wang dan waktu sedangkan kini sudah ada cara yang mudah untuk mengatasi masalah ini.
    Di sini kami memperkenalkan produk yang sedang hangat kerana telah dipercayai oleh ramai lelaki dan perempuan yang berpuas hati dengan hasilnya. Produk yang mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia.

    4 SEBAB UTAMA PANCUTAN PRA-MATANG


    Sensitiviti melampau pada kepala zakar anda yang menyebabkan mekanisma pancutan di dalam badan anda menghasilkan KEKEJANGAN. Kekejangan ini menyebabkan keinginan melampau untuk pancutan. Pada ketika ini pancutan tidak dapat dihalang lagi.
    Keinginannya terlalu melampau hinggakan seakan-akan tiada cara yang boleh menghalangnya.
    Keberahian yang terlalu tinggi disebabkan oleh kelenjar seks yang terlalu aktif. Hormon mengawal ksemua bahagian seksual anda. Daripada keberahian hinggalah ke pancutan. Apabila anda merasa berahi, kelenjar seks dengan pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda.
    Pancutan pramatang berlaku apabila tahap hormon seks anda menjadi terlalu tinggi. Hormon anda menjadi tidak seimbang dan anda TIDAK AKAN dapat mengawal pancutan anda.
    Berapa lama zakar anda boleh bertahan sebelum 'muntah' ketika seks? 5 minit? 10 minit? 60 minit? Cukup ke untuk puaskan si isteri?

    Hasilnya? Jimak Lebih Lama dan Isteri Tersenyum Puas.

    Jantan Gel direka khusus untuk membantu lelaki tahan lebih lama diranjang, meningkatkan keyakinan diri dan memuaskan pasangan. Jantan Gel diformulasikan 100% dari herba melayu purba yang telah diiktiraf turun temurun dalam membantu lelaki tahan lebih lama diranjang.
    Jantan Gel ini adalah khas untuk hubungan seks suami isteri yang halal. Kami tidak bertanggungjawab jika produk ini disalahgunakan. Walaupun kami tidak jamin produk ini berkesan 100% ke atas setiap individu, tetapi lihat testimoni-testimoni original yang telah dihantar kepada kami. Alhamdulillah ramai yang dapat bertahan lama. Berikut ialah kandungan Jantan Gel:

    jantan-gel-2
    APA KEISTIMEWAAN JANTAL GEL?

    Membuatkan anda lebih lama beraksi di ranjang.
    Memuaskan pasangan anda dan pastinya anda juga.
    Diformulakan dari bahan herba melayu yang diiktiraf turun temurun.
    Membuat anda lebih yakin berada di ranjang.
    Lebih disayangi pasangan dan nikmat kehidupan bahagia.
    Murah dan mudah dibawa kemana sahaja.
    Senang digunakan, bukan pil tapi hanya sapuan.

    Cara Penggunaan Jantan Gel

    Picit sedikit jantan gel ke jari anda. Sapu secara sekata dikepala zakar, takuk kepala zakar dan urat pari. Biarkan sejam sebelum bilas dengan air paip. Kemudian anda boleh bersama. Kesan jantan gel akan lebih kuat sekiranya anda biarkannya lebih lama dizakar anda.
    Kami mengesyorkan anda menggunakan jantan gel selepas mandi petang. Biarkan gel tersebut meresap. Bila anda mahu bersama isteri anda pada selepas insyak baru dibilas dengan air. Kesan jantan gel mampu bertahan sehingga 9 jam. Walaupun anda tidak jadi bersama dengan isteri anda pada malam tersebut tidak mengapa kerana jantan gel tidak memberbahayakan.
    Cara penggunaan berserta gambar ada disertakan sekali didalam kotak.
    Perhatian! Jika anda pengguna Jantan Gel kali pertama, sila guna dalam kuantiti yang sedikit dahulu untuk mengetahui amaun yang sesuai untuk anda. Zakar setiap lelaki adalah berlainan dan masing-masing memerlukan amaun gel yang berbeza. Jika penggunaan pada hari ini tidak memberikan perbezaan, sila gandakan amaun gel untuk hari esok. Dan pastikan gel dibiarkan pada zakar sekurang-kurangnya 1 jam (lebih lama lebih baik)
    Kandungan Herba Jantan Gel

    Jantan Gel butea-superba
    Jantan Gel butea-superba
    Butea Superba
    Merupakan herba dari Thailand. Di Thailand, ia dikenali sebagai Red Kwao Krua. Terkenal di Thailand sebagai penggalak seks buat kaum lelaki. Dr Wichai Cherdshewasart sainstis di Chulalongkorn University, Thailand telah mengesahkan bahawa Butea Superba mempunyai sifat semulajadi dalam menyembuhkan penyakit mati pucuk. Butea Superba adalah antara bahan yang terdapat dalam Jantan Gel.

    Jantan Gel lintah
    Jantan Gel lintah
    Lintah
    Pada zaman dahulu, lintah dijadikan minyak dan diurut pada zakar lelaki. Ia dipercayai mampu membesarkan zakar lelaki.
    Kini perubatan moden telah mengakui khasiat Lintah. Khasiat Lintah terletak pada air liurnya. Air liur lintah mengandungi bahan yang mampu mencairkan dan melancarkan darah.

    Jantan Gel gambir-serawak
    Jantan Gel gambir-serawak
    Gambir Serawak
    Sejenis tumbuhan yang dihasilkan dari getah kayu pokok gambir yang banyak terdapat di dalam hutan Negeri Sarawak, Malaysia. Ia juga dikenali dengan nama Born, Gambier, Borneo Cat’s claw, Una de Gato dan Kerangas. Ia diperolehi di dalam hutan tebal di kawasan pendalaman di bahagian Long Panai, Marudi, Sarawak.
    Keberkesanan gambir Sarawak memang telah diketahui berabad lamanya khususnya bagi penduduk-penduduk di Negeri Sarawak. Penggunaan gambir secara meluas telah menular ke semua negeri di Semenanjung Malaysia malah ke beberapa negara jiran seperti Indonesia, Brunei dan Singapura. Kesan dari penggunaan telah terbukti memberikan hasil yang luar biasa dan lebih murah berbanding ubat moden yang menelan belanja yang tinggi


    jantan5


    SOALAN YANG SERING DITANYA TENTANG JANTAN GEL

    SOALAN = Apa beza Jantan Gel dengan produk-produk lain yang terdapat di internet?
    JAWAPAN = Kebanyakkan produk gel tahan lama yang dijual di internet tidak mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia. Ada juga antara gel tahan lama tersebut mempunyai isi yang sangat sedikit iaitu 2ML dan dijual pada harga yang tidak masuk akal.
    Jantan Gel telah mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia. No pendaftaran kami adalah NOT091202590K. Jantan Gel mempunyai isipadu sebanyak 10ML dan ianya sangat kuat. Hanya sedikit sahaja diperlukan untuk kesan maksimum. Dan 1 unit Jantan Gel mampu bertahan lebih sebulan jika diguna dengan cermat.

    SOALAN = Adakah Jantan Gel berminyak?
    JAWAPAN = Jantan Gel tidak berminyak. Ianya akan terus meresap kedalam kulit zakar. Jantan Gel berasaskan air.

    SOALAN = Bolehkah Jantan Gel digunakan bersama kondom?
    JAWAPAN = Jantan Gel boleh digunakan bersama kondom. Sila bilas zakar dengan air paip sebelum menggunakan kondom.

    SOALAN = Selamat ke guna Jantan Gel untuk seks oral?
    JAWAPAN = Jantan Gel 100% berasaskan herba melayu. Untuk seks oral mahupun seks, sila bilas zakar anda dengan air paip.

    SOALAN = Saya takutlah nak guna. Selamat ke?
    JAWAPAN = Jantan Gel selamat. Dan ianya telah diperakui oleh Kementerian Kesihatan Malaysia. Anda tak perlu risau kerana saya sendiri juga menggunakannya.

    AsSalam,saya X (Nama dirahsiakan),product tlh saya trima.Ecik, SYED.
    — 019-299XXXX
    Wssalam..maaf en lmbt sy bls msg, brg dh smpi 18hb & sy pun dh ambk, trimakseh atas bantuan en SYED.
    — +4529XXXXXX
    Salam. tq,gel tu mmg power!bini mtak smpi kering air
    — 019-363XXXX\

    APAKATA PENGUNA JANTAN GEL
    Encik Saiful, Johor
    Kawan kenalkan Jantan Gel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia.

    Encik Abbas, Penang
    Aku ada 2 orang isteri..faham-faham sajalah, mula nak cuba ambil Jantan Gel rasa was-was takut2 lain yang jadi. Tapi Alhamdullilah selepas mencuba Jantan Gel memang berkesan seperti yang diberitahu. Ni dah nak masuk 3 botol aku ambik Jantan Gel, barang baik mesti pakai.

    Encik Shah, Kuala Lumpur
    Saya sudah dapatkan Jantan Gel dan telah mencubanya. Saya amat terkejut dan sangat gembira atas keberkesanannya. Selama ini saya hanya dapat bertahan kurang 5 minit kecuali melakukan buat kali kedua. TETAPI tidak lagi selepas menggunakan Jantan Gel.



    HARGA RM60

    CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL



    Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:


    MAYBANK

    5122 6806 0093

    CIMB

    7042765243

    PUBLIC BANK

    4702 6594 35

    BSN

    0114 1290 0008 5491

    BANK ISLAM

    12092 02281 0552

    RHB BANK

    16202700084814

    BANK RAKYAT

    220806174867

    * Nama : Mohd NAzaruddeen B muhd Raaee

    * H/ Phone : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL

    *Selepas transfer, smskan nama, alamat penuh , nama produk, jumlah wang

    * dan masa bank in. *


    http://www.ubattenagabatin.com/jantangel.htm

    http://www.ubattenagabatin.com/jantangel.htm

    http://www.ubattenagabatin.com/jantangel.htm

      Current date/time is Sat Dec 03, 2016 2:46 pm