Forum Pegawai Pendidikan Pengajian Tinggi

Forum Pensyarah Politeknik dan Kolej Komuniti

Shopmotion


Navigation

Affiliates

free forum
 

    Swap Mukah dengan Semenanjung

    Share

    Musafir Mukah

    Posts : 33
    Join date : 2010-09-16

    Swap Mukah dengan Semenanjung

    Post  Musafir Mukah on Sun Dec 19, 2010 11:27 am

    Salam...
    Mencuba nasib kat sini sesiapa yang ingin pertukaran antara Poli Mukah dan Poli semenanjung bolehlah contact Lanun di 013 6242824

    insan_ditindas

    Posts : 1
    Join date : 2010-12-25
    Age : 35

    datang le dulu ke Mukah.......

    Post  insan_ditindas on Mon Dec 27, 2010 7:56 am

    salam sahabat,

    pertama sekali aku nak tanya ko ni.....ko dh lapor diri ke belum di Mukah......dtg dulu le kawan.....baru cuba nasib.....kalau semua macam ko siapa nak didik anak bangsa di Mukah ni....ko pun nak jadi macam org2 kat sana tu ker?

    Musafir Mukah

    Posts : 33
    Join date : 2010-09-16

    Re: Swap Mukah dengan Semenanjung

    Post  Musafir Mukah on Tue Dec 28, 2010 9:33 am

    insan_ditindas wrote:salam sahabat,

    pertama sekali aku nak tanya ko ni.....ko dh lapor diri ke belum di Mukah......dtg dulu le kawan.....baru cuba nasib.....kalau semua macam ko siapa nak didik anak bangsa di Mukah ni....ko pun nak jadi macam org2 kat sana tu ker?

    To insan ditindas : siapa yang tindas ko wahai insanditindas? he3...

    aku minta swap ni bukan sebab tak nak merantau.. untuk pengetahuan saudara aku dah biasa merantau, aku dah biasa dok jauh dengan family. Aku bukan ape kawan, aku dah ada perancangan untuk berkahwin, apakah salahnya aku try minta tukar, mane tahu ada rezeki. Sebab tu aku wat iklan tukar swap ni. Kalau lah tak da rezeki aku memang tetap akan pergi berbakti pada siapa pun, n dimana pun.

    Cuma bila dah ada perancangan, bila berkahwin suami mana yang tak mahu beri perhatian penuh pada keluarga untuk didik keluarga jadi keluarga yang soleh dan baik. Itu lah niat sebenar iklan ni wahai insan ditindas.

    Salah kah niat sedemikian?

    :-) sebab rumahtangga lah aku kalu leh nak ke semenanjung. Kalau takda rezeki takpalah. Allah sayang orang yang berikhtiar atas niat yang baik :-) niat aku baik.

    Papepun aku pun setuju ngan ko sahabat :-)

    Sponsored content

    Re: Swap Mukah dengan Semenanjung

    Post  Sponsored content Today at 10:13 am


      Current date/time is Sun Dec 11, 2016 10:13 am